torsdag 14. juni 2012

Fru Sommerferienedtelling


SNART sommerferie!

 Jeg holder ut i 24 dager til, men nå har jeg rett og slett startet nedtellingen. Nedtelling til hyttetur i Vestfold og på Nordmøre, bobiltur til Sørlandet og litt "på sparken-turer" hit og dit. Fire uker i frihet og harmoni, med grilldress og campingstol. (Vel, det siste strides fruene om, men skal man nå først være turist i eget land, må man jo kjøre stilen - mener jeg. Vi får se hvem som vinner.) 

Bildet er tatt fra Leangkollen i går kveld og der har de utsikt til evigheten, midt mellom epletrær og fine hus. Jeg blir så nyforelsket i Asker på dager som dette, det er jo så vakkert! Sjø og sol og skog og båter og fugler og syriner og hjort i hagen og fasan i skogen. Ahh, I love it!

Teller du ned til ferien? Skal du noe spennende? 

FIN torsdag ønskes! :) 

6 kommentarer:

  1. Åja, jeg er KLAR for ferie. Første sommer hvor vi ikke skal på sommerhuset på Nordmøre (du får hilse!) - men noe uker i vårt greske paradis.
    Og når det er ti grader om morgenen og fare for regn hver dag så kan ikke sommerferien komme fort nok!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg lover å hilse! :)
      Og det høres da absolutt ikke vondt ut med Hellas - ikke så lenge sommertemperaturene er som de er ;)

      Slett
  2. Jeg har jo akkurat vært på en liten ferietur, så jeg har jo liksom fått stagget det verste, men jeg er i ferd med å trappe opp "burde vi ikke tatt en liiiiten tur?"-maset ovenfor Bustemannen, hehe. Vi hadde planlagt å være hjemme i sommer for å holde på med huset, men behovet for å se litt melder seg altså. Vi får se :-)
    24 dager går fort! Ha en fin torsdag!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Si fra om dere leier bobil, da må vi tute til hverandre! ;D Hahhah!

      Klem tilbake (og hyggelig å "se" deg her")

      Slett
  3. Å, ja! 5 arbeidsdager nå... Har planer! Svensk vestkust, Kragerø og maaange uker på Hurumlandet. Nå har vi begynt å frykte nok en sommer med 10-18 grader og regn, og vurderer en hopp-på-tur.... Din sommer høres fin ut. Viktig å glede seg!

    SvarSlett
  4. Teller veldig ned til ferien nå:) Skal en tur til Portugal, håper vi. Katten skal få være hos kattemammaen sin mens vi er borte:)

    SvarSlett