søndag 3. juni 2012

Fru Hjerteglede


Det ble selvsagt kjærlighet ved første blikk og som målestokk kan jeg si at da Den Lille Prinsen var 8 dager var foten like stor som tommeltotten min. Et fantastisk lite barn, selvsagt den vakreste på jord og jeg gleder meg til å se denne lille karen vokse opp. Som tante skal jeg sørge for at han får lære seg alle tjuvtriks som er å oppdrive - og overøse ham med kjærlighet og klokskap. 


Mormor 84 år - og jeg blir aldri for gammel til å holde henne i hånden. 


Besten 89 år og gleden er en boks med krumkaker i bursdagspresang.



Snø i barndommens dal 3. juni 2012. Det er på dager som dette jeg er glad jeg bor her i Asker - selv om jeg nå veldig gjerne skulle hatt makt til å flytte rundt på kartet sånn at avstanden ikke var så lang.



Regnbuen hilser sine barn velkommen hjem igjen! 

-------

Gode dager, et nydelig tilskudd på familietreet, en hjertegod klem av besteforeldre, en umistelig familie og ei nybakt tante som har hatt klumpen i halsen hele helgen. 

Akkurat som det skal være.

God søndag ønskes!


2 kommentarer:

  1. Flotte bilder og tekst om små og store familiemedlemmer.

    SvarSlett
  2. Du VAR jo den første til å introdusere Magnus for glitter-makeup! Han glitra hele lørdagen :) neste blir vel en tiara ;P

    SvarSlett