mandag 16. april 2012

Fru FØRTI!


Endelig! ENDELIG kunne jeg våkne og være 40 år! 
Min elskede konemor lurte meg trill rundt, ga meg frokost på sengen med flybåren skinke fra svigers i Spania, ny lommebok, nytt skjerf med STJERNER på og favorittparfyme nr 2: Angel. Og jeg som trodde jeg ikke fikk noen gaver, ettersom jeg allerede har feiret et par ganger OG fått speilrefleks. Så feil kan man ta! En lykkelig førtis i senga, med andre ord! 

Hadde jeg ikke hatt ører hadde jeg smilt rundt.
Dette blir min beste dag.

SMASK! 

20 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen her også :) En stor klem til fineste Fru Perez :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk til den fineste Kjersti! :)

      Slett
  2. Gratulerer med dagen!!! Snart kommer jeg etter till 40 års klubben:) Ha en fortreffelig dag artige du!:)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Og velkommen etter! Å bli 40 er det beste som har skjedd meg på lenge! :)

      Klem!

      Slett
  3. Happy Birthday! Nice Gifts! The 40 are wonderful, I recently fulfillment and I feel better than ever! I'm glad your Spanish ham breakfast hahaha
    Have a happy day!

    Maria ( Ibiza )

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! :)
      It was a perfect day, spanish ham for breakfast and tapas for lunch! :)

      Slett
  4. gratulerer gratulerer! Og Angel bruker jeg og..........

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og hurra for flere Angels! :)

      Slett
  5. Gratulerer så mye med dagen :-)

    SvarSlett
  6. Gladeste 40 åring jeg har sett !!!! Herlig bilde av en herlig dame :)

    Klem vollen søstra <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og stor klem til verdens beste vollensøster! <3

      Slett
  7. Hurra for fylte 40 år, og ja må hon leva uti hundrade år!!

    Hilsen Ida, 38 og 4 mnd :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ida! Bare gled deg til din dag kommer! :)

      Slett
  8. Gratulerer med dagen, og superfint intervju i "stikka".

    Hilsen hun anonyme, som skal stoppe med sykkelen iløpet av sommeren, og si hei :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Og så bra du likte intervjuet! :)

      Gleder meg til du stopper, da får du en kaffekopp! :=)

      Slett
  9. HURRA! Gratulerer så mye med dagen. Jeg var der i fjor og nå er jeg vant med tanken på å "være i førtiåra". Jeg syntes jeg ble klokere og tryggere og alt sånt da jeg runda de magiske førti, ja vips over natta nesten. Tenker du kjente den samme klokskapen strømme på utover dagen i dag. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Og JA jeg kjente det strømmet på! Helt magisk! :))

      Slett
  10. og så glemte jeg det - GRATULERER ALT FOR SENT MED DEN STORE DAGEN!!! Klem fra Spania

    SvarSlett