søndag 15. april 2012

Fru 39,394






Hyggelig lørdagssyssel: Konsert med Bærum Kammerkor på Lancelot i Asker. 
Disse tre herremennene varmet opp med deilig jazz før koret gikk på scenen og hele opplevelsen ga meg lyst til å melde meg inn i jazzklubben OG begynne å synge i kor igjen. 




Champagne og østers, impulsbesøk av venninne, deilig middag og gode samtaler over vinflaskene. 
Perfekt lørdag!

Ikke SÅ perfekt søndag (rart det der gitt..) men noen ganger er det vel helt greit å bare å sløse bort en dag på absolutt ingen ting? Nå har jeg også lovet å ikke nevne et ord mer om kommende bursdag og år som har gått og ting som jeg kanskje ikke får gjort før det er for sent og bla, bla, bla (Mon tro om noen ikke kjenner sin begrensning og andre muligens blir litt lei? Jeg kan da slett ikke forstå det??) så for å unngå å bryte løftet, har jeg nå plassert rompa godt i stolen,  iført meg stillongs og store ullsokker og slått meg løs med hjemmeblondering i håret. Her har jeg tenkt å sitte resten av dagen, med påskeeggrestene innen rekkevidde og øynene dypt inne i det O store Internettet. Så det så. 

Tenker søndagen ble ganske ålreit likevel, jeg. 

Nyt den du også! :)

4 kommentarer:

  1. hei - håper søndagen din ble så fin som du ønsket det!!
    1972 generasjone spesielt er bare helt uttrolig og vi holder oss bedre enn de fleste - helt klart;-) Vi er uansett gamle i barns øyne, jeg var 16 og hadde med meg kjæreste i 40 års dagen til min egen mamma - vet ikke om jeg syns hun var så gammel, men så veldig kuul var hun heller ikke;-)
    Jeg er yngre enn de fleste mammane til min sønn i dag, men er langt på nær sikker på om han syns jeg er kuulere enn de andre mammane for det;-)
    MEN nå er det jo viktigst hvordan vi føler oss selv - og selv om jeg ikke føler meg som en 20 åring - ja, kunne ikke tenke meg å være 20 eller 30 år igjen heller - ja, så tror jeg at ikke er så værst i det hele tatt!!
    Ja hvis man ser bort fra at jeg sliter med å prøve å få håret lengre og at jeg til tross for at mindjen er blitt 6 cm smalere siden Jul, fremdeles ser ut som en bilring, litt ettersom hvilken bukse jeg har på - men alt dette avhenger jo ikke bare av hva jeg putter i munnen eller hvor lite eller mye jeg trener, men også hvem jeg er barn, barnebarn eller tippoldebarn til - det er en del av min arv.
    Vi får lage oss en ny button - 40 år og lykkelig med livet - for det er i allefall det jeg er!!
    Klem
    Dagen i morgen blir en uttrolig fin dag!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Søndagen ble forferdelig lat, men det er godt av og til det også!
      Takk for klem! :)

      Klem!

      Slett
  2. Hei igjen! Når jeg kikker innom, og leser linjene (ikke mellom dem, altså), så tror jeg at du har hatt en kjekk helg ... på mange måter. Jazz, vin, god mat, avslapning .... ikke så veldig ulik min. Litt spent for hva morgendagen bringer? Klart en tenker litt etter når en runder, men jeg ser ikke for meg at du kommer til å gå inn i noen slags "krise" :o) En dag fra eller til gjør jo ikke noe! Joda, 39 den ene og 40 den andre kan sette folk helt ut. Selv tok jeg det med stor ro ... syns faktisk det var verre å bli 50. Det gjelder bare å ikke tenke for stort, du blir som sagt bare en dag eldre :o)

    Tar det litt på forskudd: Gratulerer så mye med dagen .... ha det kjempegøy!

    Irene

    SvarSlett
    Svar
    1. TUSEN takk for hyggelig hilsen! :)
      Det gikk helt fint å fylle 40, jeg er glad jeg er ferdig med det nå for jeg gledet meg så fælt! :D

      Klem!

      Slett