onsdag 28. mars 2012

Fru Snapshots

Victoria terrasse i Vika ser ut som et drømmeslott blant skyskrapere og rushtrafikk.


Ettermiddagssola henger stor over Frognerkilen og Bygdøy - et motiv jeg aldri blir lei av!



Oslo Konserthus, et fantastisk bygg jeg må ta en bedre titt på en dag. 

-------

Det er så mange motiver å ta bilder av i Oslo hvis man bare løfter blikket litt! Etter at jeg fikk iPhone går jeg med den i høyeste beredskap uansett om jeg hopper av bussen en holdeplass før for å bare SE litt, eller har vært i et møte og skal gå tilbake til jobb. Jeg bruker kanskje noen minutter lengre tid enn jeg burde innimellom (og jeg ser kanskje ut som en rar turist) men det får så være. Disse fotografiske minnene er verd å få med seg. Når sant skal være sagt så er akkurat disse bildene tatt gjennom bussvinduet, så her har jeg ikke sløset med tiden engang - jeg har tvert imot brukt den fornuftig.




Soloppgangen i det jeg løp ut døra her om dagen, var heller ikke å forakte. Jeg MÅTTE bare stoppe. Så får det så være at jeg måtte spurte de siste meterne for å rekke bussen til byen.
(Dette bildet er med i Petunias HIMMELSK, synes det fortjente det.)

SOLA gjør meg så GLAD! 
Hva med deg? Bruker du tiden din til å se litt ekstra på det som er fint og gjør deg glad, eller haster du bare forbi? 

Fin onsdagskveld ønskes - her telles det ned til påskeferie! :)


10 kommentarer:

  1. Fine bilder fra en flott by som jeg blir mer og mer glad i.

    SvarSlett
  2. Fina bilder men den sista blir en klar favorit - såå läcker.

    SvarSlett
  3. Fine billeder fra jeres smukke hovedstad.

    SvarSlett
  4. Mange fine bilder, men det siste var nesten magisk- lekre farger:)

    SvarSlett
  5. Glad av sola, ja! Og bildene dine gjør meg også glad!

    SvarSlett
  6. Så flott!
    Passer perfekt for Himmelsk!
    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  7. Flotte bilder, og da spesielt det siste der. :o)

    SvarSlett
  8. koselige bilder og for ein flotte blogg du har ;)

    monikasmil

    SvarSlett
  9. Koseloge bilder flott soloppgang,ja slike øyeblikk må en bare få med på film.
    Ønsker deg en riktig God Påske:)))

    SvarSlett
  10. Åhhhh, så mange hyggelige hilsner! Jeg blir så glad for sånt - tusen tusen takk skal dere ha alle sammen! Når påskeferielatskapen har gitt seg skal jeg inn til hver og en av dere og legge igjen en klem.

    Enn så lenge får dere den her! KLEM! Og god påske! :)

    SvarSlett