søndag 11. mars 2012

Fru Hyttetur


En nordmann på forblåste svaberg 


Det suser i sivet


Mannen og hunden, brygga og fjorden



Havet - for alltid og det vakreste på jord




Hyttetur i vakre Stavern med konemor og de beste guttene, oksehalegryte, lammelår, vin og kortspill. Fru Perez med feber og tette bihuler, lattermild observerende fra sofakroken - iført ullsokker og topplue, en tur på svabergene, lungene fulle av vind og frisk luft, sol, latter, glede og vennskap. 

En nydelig helg avsluttes i Askelien, med hjemmelaget hamburger og sesongpremiere på Robinson. Litt tulltv er det tross alt viktig å få med seg.

GOD søndag ønskes! 


8 kommentarer:

  1. God søndag og god bedring! Jeg har også tilbragt helgen godt innpakket i ull og pledd med full fyr i vedovnen, tett i hodet, tett i øra, tett i nesa og med feberkramper. Våren er morsom! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Våren er fantastisk! ;)Jeg tror jeg slipper unna hvert år, og hvert år går jeg i fella. Men MYE bedre nå heldigvis, det hjalp nok med litt Vestfoldsk luft! :)

      GOD bedring ønskes deg!
      KLEM

      Slett
    2. Jeg skal ikke klage for mye, for dette er første forkjølelsen/influensaen min denne vinteren. Send litt vestfoldsk luft hitover da! ;)
      Tusen takk!
      Klem :)

      Slett
  2. ååå så fine bilder, bare elsker det av sivene!!! Hyttetur er digg - Norge har et eget konsept på det - her som så mange har leiligheter som bolig nr 2 - blir det ikke HELT det samme akkurat....
    Håper en fin fin helg gjør at mandagen kommer og du er frisk igjen!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Når jeg blir stor skal jeg GARANTERT ha ei hytte jeg kan reise til hver helg. For en fantastisk avslappende følelse!

      Frisk luft og god behandling gjorde underverker, jeg er klar for å bevege meg ut i verden igjen :)

      GOD søndag ønskes til Spania! :)

      Slett
  3. Herlige bilder! Vår ved havet er deilig! Turer er stas. God bedring.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Enig med deg, vår ved havet er helt fabelaktig! :)

      Slett
  4. nok en gang et sett herlige bilder fra deg ! Liker liker !
    ...hos meg har det kommet til et innlegg bare pga av deg :)) Tusen takk for inspirasjonen ... hihi ;)

    SvarSlett