søndag 5. desember 2010

Fru Dagen derpå


Det er jammen meg bra man overlever disse pinnekjøttmiddagene, for selv om jeg føler meg som en oppvridd vaskefille akkurat nå, gleder jeg meg til neste helg og nytt lag allerede.

Tradisjonen tro testet vi Vinmonopolets juleøl i forskjellige fasonger og smaker, og tradisjonen tro ble også forskjellige akevitter "prøvesmakt". Årets juleølvinner ble Ægir Julebrygg og Winter Welcome Ale, mens på akevittsiden vant Markavitten soleklart over Fjellvitt, som smakte vodka med juletre i. Jeg ser på tomflaskene at gode gamle Gammel Opland også vant ganske suverent..

Pinnekjøttet fra Henriettes var NYDELIG, rotmosen helt perfekt, bordet "mitt" fikk skryt, selv om stilletthælene ble beskrevet som "i overkant skrullete", men er man en pyntehomo så ER man en pyntehomo. Glitter og diamanter i skjønn forening med sølvbestikk og akevittglass med cowgirl-pinups på - akkurat som det skal være.

Hjernecellene i dag derimot, de er ikke som de skal være. De har igrunn bare lagt seg i dvale og gleder seg til å våkne uthvilte i morgen, klar for en ny dag på Youngstorget!

Ha en avlappende og god 2. søndag i advent! :)

1 kommentar:

  1. Du skriver fantastisk, det var nesten så man kjente smakene ... :)
    Eia var vi der.
    God ny uke!

    SvarSlett